KOSZYK

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

NEWSLLETER
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pytania i odpowiedzi
  1. Jaki jest koszt przesyłki zagranicznej ?

Do Unii Europejskiej 20 zł , Koszt przesyłki do innych państw wyceniamy indywidualnie na podstawie cennika Poczty Polskiej , po złożeniu zamówienia lub wysłaniu do nas zapytania

    2. Czy możliwy jest odbiór osobisty ?

Można odebrać zakup osobiście ale po wcześniejszej wpłacie należności na nasze konto ( takie są wymogi "fiskusa" )

    3 . Czy można się wycofać z zamówienia
Jeśli z jakichkolwiek powodów Klient zdecyduje się wycofać z zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt

   4. KTO PONOSI KOSZTY PRZESYŁKI W PRZYPADKU REKLAMACJI LUB REZYGNACJI KLIENTA Z ZAKUPIONEGO TOWARU? JAK PRZESŁAĆ ZWRACANY TOWAR?
Zwracany lub reklamowany towar powinien zostać odesłany do nas przesyłką rejestrowaną (listem poleconym lub paczką). Sklep internetowy PACOCHA  nie odpowiada za towary zaginione w trakcie przesyłki listem ekonomicznym . Nie przyjmujemy też przesyłek zwrotnych na nasz koszt.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru powiększoną o koszt jego wysyłki oraz odesłania.
W przypadku zwrotu, przelejemy na konto Klienta (lub odeślemy  przekazem pocztowym ) kwotę , którą wpłacił a koszty odesłania towaru ponosi klient . W przypadku zwrotu części zamówienia, przelejemy na konto klienta kwotę równą wartości zwróconego towaru.

     5. CO ZROBIĆ GDY PACZKA NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA, JEST USZKODZONA LUB Z INNĄ ZAWARTOŚCIĄ NIŻ ZAMÓWIONA?
Jeśli paczka nie dojdzie w spodziewanym terminie, prosimy o kontakt z nami. Sprawdzimy wówczas status przesyłki z Pocztą Polską . Prosimy wziąć pod uwagę, że Poczta Polska   przyjmuje takie reklamacje dopiero po okresie dwóch tygodni od daty wysyłki.

Jeżeli Klient otrzyma przesyłkę z uszkodzonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość osób trzecich, prosimy o odmówienie odbioru i jak najszybsze poinformowanie nas o tym. Zamówiony towar wyślemy ponownie najszybciej jak to będzie możliwe.
Jeśli Klient otrzyma przesyłkę z inną zawartością niż była zamówiona, prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia tej sytuacji.


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl